Gyermekek és szülők közös kalandozása a fantázia világába

Játék kicsiknek- Mondd és csináld

Játék kicsiknek- Mondd és csináld

Licsi-locs

2015. július 14. - mondd és csináld

Lassan újra jön a nagy meleg, szóval készítsük elő a fürdőruhákat, és irány a strand. Ha véletlen nem jutunk el a strandra, akkor a gyermekek a felfújható medencét is ugyanúgy fogják élvezni egy-két jópofa játékkal. Pancsolásra fel! Ha pedig elfáradtatok a pancsolásba, pihenésképpen mondókázzatok egy kicsit.

 

Licsi-locs

 

Egy szökőkutat megláttam,

jobb kezem belemártottam.

(felemeljük a jobb kezünket)

Lics-locs licsilocs,

a jobb kezem pancsol most.

(jobb kezünkkel imitáljuk a pancsolást)

Egy kis patakot megláttam,

bal kezem belemártottam.

(felemeljük a bal kezünket)

Lics-locs licsilocs,

a bal kezem pancsol most.

(bal kezünkkel imitáljuk a pancsolást)

Egy óriás tavat megláttam,

hatalmasat ugrottam.

(ugrunk egy hatalmasat)

Lics-locs licsilocs,

az egész testem pancsol most.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekkicsiknek.blog.hu/api/trackback/id/tr1007628906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása